life doesn't always turn out the way you plan

「あなたが寝てる間に」のセリフである。
ちろ知りたくてDVD借りてしまった。


ラストの結婚式のところいいよね。



サンドラブロックって一番これが好きかもしれない。

素敵である。


このあと、俺様女優になってしまうが、まあ、そてもありかなというかなあ。

気がつけばかなり彼女の映画見ている。





一緒に「恋は嵐の様に」も借りたのだが、昔見た事をも出した。
なんかあまりの終わり方にびっくりした思いがあった。

ここのページから
Quoting Bishop Jeremy Taylor, "Marriage hath in it less of beauty but more of safety, than the single life; it hath more care, but less danger, it is more merry, and more sad; it is fuller of sorrows, and fuller of joys; it lies under more burdens, but it is supported by all the strengths of love and charity, and those burdens are delightful."



そういえば、最近宇宙にパンツ一枚で放り出されたりしたねえ。


756311